Sivua ei löytynyt. Voi olla, että sivun osoitteessa on virhe tai sivu on poistettu. Voit hakea sivua kauppamme hakulomakkeella tai selata sisältöjämme alta.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 16.06.2019 alkaen.

Verkkokauppa

Kauneushoitola Rosmarinus Oy

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. 

Maksaminen ja maksutavat

Maksutapana toimii suomalaisten pankkien maksutavat sekä lasku ja osa luotollisista maksutavoista (Visa, Mastercards/Nets). 

Maksupalveluna toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Puhelin: 0207 181830 www.paytrail.com

Halutessasi voit tutustua Paytrailin tietosuojaselosteisiin tästä: https://www.paytrail.com/tieto...

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Paytrail Oyj:n ehdot valitessasi Paytrailin maksujenvälittäjäksi. Painamalla Osta-painiketta hyväksyt Kauneushoitola Rosmarinus Oy -verkkokaupan yleiset ehdot.

Toisena maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut. HUOM! Klarna ei tällä hetkellä käytössä maksujenvälittäjänä!

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot valitessasi Klarnan maksujenvälittäjäksi. Painamalla Osta-painiketta hyväksyt Kauneushoitola Rosmarinus Oy -verkkokaupan yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

rosmarinus@sposti.net tai puhelin 02-731 3103

Vastaamme yhteydenottopyyntöihin mahdollisimman pian asiakaspalvelun lomassa.

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi kassalla tilaukselle haluamasi toimitus- ja maksutavat. Käytössä olevat toimitustavat saattavat riippua ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Lahjakortit voidaan toimittaa joko PDF-tiedostona annettuun sähköpostiin tai vaihtoehtoisesti postilähetyksenä/kirjeenä perinteisenä lahjakorttina. Voit myös sovitusti noutaa tilaamasi lahjakortin Kauneushoitola Rosmarinuksesta. Postilähetyksenä lähetettyihin lahjakortteihin lisätään vähintään 3 euron postituskulut. PDF-tiedostoihin ja kauneushoitolasta noudettuihin lahjakortteihin ei tule lähetyskuluja. 

Pääset halutessasi kassalla valitsemaan toisen toimitustavan. Toimitustavan valinta vaikuttaa tilauksen loppusummaan.
Huomaa, että lähetyskulut poistuvat vasta, kun olet kaupassa valinnut toimitustavaksi `Lahjakortti PDF-tiedostona` tai `Nouto kauneushoitolan myymälästä`.

Lahjakortit astuvat voimaan siitä kun laskun summa on kokonaisuudessaan maksettu. Lahjakorttien voimassaoloaika on 6/12kk.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-7 päivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Sähköpostitse lähetettävät lahjakortit lähetetään tilauksesta pääsääntöisesti arkena 1-2 vrk kuluessa. Postitse kirjeenä lähetettävät lahjakortit jätetään postin jaettavaksi tilauksesta pääsääntöisesti arkena 2-5 vrk kuluessa. Katso mahdolliset toimitusviivästykset Ajankohtaista -osiosta.

Myyjä ei vastaa mahdollisista postin jakelun viiveistä eikä asiakkaan/ostajan, myyjän tai kolmannen osapuolen inhimillisistä virheistä tai tietoliikenteen/sähköisten palveluiden virheistä. Mahdolliset virheet pyritään korjaamaan mahdollisimman pian.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Tuotteissamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n palautusoikeus siitä hetkestä lähtien, kun tilatut tuotteet on vastaanotettu. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi sähköpostilla).

Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön, myyntikelpoinen ja alkuperäispakkauksessaan.

Voimme pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes olemme saaneet tavaran takaisin tai kunnes olette osoittanut lähettäneenne tavaran takaisin.

Jos peruutatte tilauksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa.

Vastaamme tavaroiden palauttamiskustannuksista.

Lunastamaton paketti 

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit