Kauneushoitola lahjakortit Salossa

TIETOSUOJASELOSTE Voimassa 25.5.2018 lähtien, päivitetty 23.07.2021

REKISTERINPITÄJÄ
Kauneushoitola Rosmarinus Oy
Turuntie 6
24100 Salo
p. 02-7313103
Y-tunnus 2999328-9

REKISTERIASIOISTA VASTAAVA HENKILÖ
Yrittäjä Mirja kataja
p. 02-7313103
rosmarinus@sposti.net

REKISTERIN NIMI
Verkkokaupan asiakasrekisteri
Kauneushoitola Rosmarinus Oy:n verkkokauppaan MyCashflow -palvelun kautta asiakasrekisteriin tietonsa luovuttaneiden rekisteriseloste.
Pulse247 Oy toteuttaa MyCashflow -palvelun. Heidän tietosuojaselosteeseen voitte tutustua täällä:
MyCashflow-tietosuojaseloste

Käyttäessäsi mahdollisesti tilauksen maksamiseen kolmannen osapuolen toimintoja, tallentuvat antamanne tiedot järjestelmään. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Halutessasi voit tutustua Paytrailin tietosuojaselosteisiin tästä: Paytrail-tietosuojaselosteet

REKISTERIN KÄYTTÖTARKOITUS Rekisterissä käsitellään henkilötietoja, jotka ovat asiakkaan verkkokauppaamme luovuttamia tietoja. Käsittelemme henkilötietoja tilausten toimittamiseksi, asiakashallinnan ja palvelujemme toteuttamiseksi sekä kehittämiseksi. Kerättyjen tietojen käsittely auttaa meitä analysoimaan asiakkaidemme mieltymyksiä ja toiveita.
Tietoja voidaan käyttää myös verkkokauppapalvelun toiminnan kehittämiseen ja anonyymisti tilastollisiin tarkoituksiin. Rekisteriä voidaan käyttää myös markkinointiin, mikäli käyttäjä on antanut siihen luvan.

REKISTERIN TIETOSISÄLTÖ
Käsittelemme seuraaviin tietoryhmiin liittyviä tietoja ja niiden muutostietoja verkkokaupan yhteydessä:
Tilauksia ja asiakkuutta koskevat tiedot:
• Etu- ja sukunimi
• Yhteystiedot (postiosoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero)
• Tilausten sisältö ja seurantatiedot, tilaushistoria sekä maksuja koskevat tiedot
• Reklamaatiot, palautteet sekä muu asiakkuuteen liittyvä yhteydenpito, viestintä ja toimenpiteet.

SÄÄNNÖNMUKAISET TIETOLÄHTEET
Kauneushoitola Rosmarinuksen verkkokaupan asiakasrekisterin tiedot saadaan asiakkaalta itseltään verkkokauppatilausten ja/tai rekisteröitymisen yhteydessä.

SÄÄNNÖNMUKAISET TIETOJEN LUOVUTUKSET
MyCashflow -verkkokauppa-alustalle tallennettuja asiakasrekisterin henkilötietoja luovutetaan tilauksen yhteydessä Kauneushoitola Rosmarinus Oy:lle.
Tietoja käsittelee yrityksemme henkilöstöön kuuluvat henkilöt tehtäviään suorittaessaan. Käytämme toiminnassamme kuitenkin kolmansien osapuolten tietojärjestelmiä tietojen tallennukseen ja käsittelyyn. Huolehdimme tällöin muun muassa sopimuksin siitä, että tietojasi käsitellään luottamuksellisesti ja lainmukaisesti.
Luovutamme tietoja palvelun tuottamisen mahdollistamiseksi tietotekniikka-, maksunvälitys-, kuljetus- ja kirjanpito-alalla toimiville yhteistyökumppaneillemme. Tällaisia tilanteita ovat esimerkiksi tilatessasi verkkokauppaasi maksu- tai logistiikkapalveluita tai muita kolmansien osapuolten tuottamia palveluita, joiden tilaus tapahtuu verkkosivustomme tai -palvelumme kautta. Kaikista tällaisista palvelun tuottamiseen liittyvistä tietojen välityksestä kolmansille osapuolille mainitaan erikseen palvelun tilauksen yhteydessä.
Saatamme myös luovuttaa tietoja muutoin sopimusvelvoitteiden täyttämiseksi taikka lain tai toimivaltaisen viranomaisen sitä edellyttäessä. Saatamme myös luovuttaa tietojasi, mikäli olisimme osallisena yritys- tai liiketoimintakaupassa.

TIETOJEN SIIRTO EU:N TAI ETA:N ULKOPUOLELLE
Suosimme sellaisia palveluntarjoajia, joiden palvelimet sijaitsevat EU-alueella. Käytämme toiminnassamme kuitenkin myös sellaisia hyvämaineisia ja luotettavia ulkopuolisia palveluntarjoajia, joiden palvelimet sijaitsevat EU:n ulkopuolella, jolloin tietoja siirretään rajatusti myös EU:n / ETA:n ulkopuolelle.
EU:n / ETA:n ulkopuolelle siirrettäessä siirto tapahtuu EU-U.S. Privacy Shield -järjestelyllä, käyttäen EU-komission mallisopimuslausekkeita tai muuta lainsäädännön sallimaa siirtomekanismia. Huolehdimme tällöin muun muassa sopimuksin siitä, että tietojesi luottamuksellisuus säilyy ja että tietoja käsitellään myös muutoin lainmukaisesti.

KUINKA KAUAN TIETOJA SÄILYTETÄÄN?
Henkilötietoja säilytetään vain niin kauan, kun on tarpeellista niiden käyttötarkoitukselle tai kuin sopimus tai laki sitä vaatii.
Pyrimme päivittämään tietoja sekä poistamaan tarpeettomia tietoja säännöllisesti. Poistamme lähtökohtaisesti yli kaksi vuotta käyttämättömänä olleet tiedot, edellyttäen ettei tietojen säilyttämiselle ole muuta, esimerkiksi palveluidemme turvallisuuden varmistamiseen liittyvää, tai lakisääteistä perustetta.
Huomaathan, että esimerkiksi kirjanpitolaki velvoittaa säilyttämään kirjanpitoaineistoa vähintään kuuden (6) vuoden ajan tilikauden päättymisestä lukien.

TARKASTUSOIKEUS
Käyttäjällä on henkilötietolain mukaisesti pääsääntöisesti oikeus tarkastaa, mitä häntä koskevia tietoja Kauneushoitola Rosmarinus Oy:n verkkokaupan asiakasrekisteriin on hänestä talletettu. Rekisteröity voi pyytää rekisterinpitäjää poistamaan häntä koskevat tiedot em. rekistereistä sekä pyytää poistamaan hänet suoramarkkinoinnin piiristä. Rekisterin tarkastus- tai poistopyynnön voi esittää henkilöllisyystodistusta vastaan osoitteessa Kauneushoitola Rosmarinus Oy, Turuntie 6, 24100 Salo .
Mikäli katsot, että henkilötietojesi käsittely ei ole lainmukaista, voit myös tehdä valituksen toimivaltaiselle valvontaviranomaiselle. Tietosuojavaltuutetun yhteystiedot löydät tietosuojavaltuutetun sivuilta .

REKISTERIN SUOJAUKSEN PERIAATTEET
Tietojasi säilytetään pääasiallisesti palveluntarjoajiemme palvelimilla, jotka on suojattu alan yleisten käytäntöjen mukaisesti. Huolehdimme siitä, että käsittely täyttää sovellettavan lainsäädännön vaatimukset ja suojatoimet, joilla pyritään estämään henkilötietojen vahingossa tapahtuva tai lainvastainen tuhoaminen, hävittäminen, muuttaminen, luvaton luovuttaminen taikka luvaton pääsy tietoihin. Osa tiedoista voidaan joutua kirjaamaan myös sähköpostijärjestelmään tilauksen toimittamisen, laskutuksen tai muun yhteydenoton vuoksi.
Keräämämme ja käsittelemämme henkilötiedot pidetään luottamuksellisina ja pääsy niihin on rajattu vain työssään tietoja tarvitseville henkilöille. Sitoudumme myös olemaan luovuttamatta ja paljastamatta henkilötietoja muille kuin sellaisille työntekijöille tai muille henkilöille), joiden on tarpeen tuntea kyseinen tieto sovittua tarkoitusta varten ja jotka ovat palvelu- tai muiden sopimustensa perusteella taikka lakisääteisesti velvollisia pitämään tiedon luottamuksellisena. Pääsy henkilötietoihisi on suojattu käyttäjäkohtaisin tunnuksin, salasanoin ja käyttöoikeuksin.

TIETOJEN ANTAMISEN PAKOLLISUUS TAI ANTAMATTA JÄTTÄMISEN SEURAUKSET
Jos et anna henkilötietoja tai salli niiden käsittelyä tämän tietosuojaselosteen mukaisin periaattein, emme todennäköisesti pysty palvelemaan sinua ja täyttämään toimintamme tarkoitusta. Jos et halua että käsittelemme tietojasi tämän tietosuojaselosteen mukaisesti, pyydämme että et toimita meille mitään tietoja.

EVÄSTEIDEN KÄYTTÖ
MyCashflow –verkkokauppa-alusta käyttää verkkosivustoilla evästeitä, jotta voisimme tarjota parhaan mahdollisen käyttäjäkokemuksen sivustojemme ja palvelujemme käyttäjille.
Evästeet ovat lyhyitä tekstitiedostoja, jotka verkkopalvelin tallentaa käyttäjän päätelaitteelle. Evästeiden avulla saamme tietoa siitä, miten verkkosivustojamme ja -palveluitamme käytetään. Hyödynnämme tietoa palveluidemme ja verkkosivustojemme kehittämisessä, käytön analysoinnissa sekä markkinoinnin ja mainonnan kohdentamisessa ja optimoinnissa.
Voit sallia tai kieltää evästeiden käytön käyttämäsi selaimen asetuksista. Useimmat selaimet sallivat evästeet automaattisesti. Huomaathan, että evästeiden estäminen saattaa rajoittaa verkkosivustomme ja -palvelumme toimivuutta.

TIETOSUOJASELOSTEEN PÄIVITYS
Päivitämme tietosuojaselosteen sisältöä toimintamme kehittyessä ja/tai lainsaadännön muuttuessa, joten pyydämme sinua käymään tällä sivulla aika ajoin. Löydät tietosuojaselosteen viimeisimmän päivityspäivämäärän tämän dokumentin alusta.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 16.06.2019 alkaen.

Verkkokauppa

Kauneushoitola Rosmarinus Oy

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. 

Maksaminen ja maksutavat

Maksutapana toimii suomalaisten pankkien maksutavat sekä lasku ja osa luotollisista maksutavoista (Visa, Mastercards/Nets). 

Maksupalveluna toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Puhelin: 0207 181830 www.paytrail.com

Halutessasi voit tutustua Paytrailin tietosuojaselosteisiin tästä: https://www.paytrail.com/tieto...

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Paytrail Oyj:n ehdot valitessasi Paytrailin maksujenvälittäjäksi. Painamalla Osta-painiketta hyväksyt Kauneushoitola Rosmarinus Oy -verkkokaupan yleiset ehdot.

Toisena maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut. HUOM! Klarna ei tällä hetkellä käytössä maksujenvälittäjänä!

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot valitessasi Klarnan maksujenvälittäjäksi. Painamalla Osta-painiketta hyväksyt Kauneushoitola Rosmarinus Oy -verkkokaupan yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

rosmarinus@sposti.net tai puhelin 02-731 3103

Vastaamme yhteydenottopyyntöihin mahdollisimman pian asiakaspalvelun lomassa.

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi kassalla tilaukselle haluamasi toimitus- ja maksutavat. Käytössä olevat toimitustavat saattavat riippua ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Lahjakortit voidaan toimittaa joko PDF-tiedostona annettuun sähköpostiin tai vaihtoehtoisesti postilähetyksenä/kirjeenä perinteisenä lahjakorttina. Voit myös sovitusti noutaa tilaamasi lahjakortin Kauneushoitola Rosmarinuksesta. Postilähetyksenä lähetettyihin lahjakortteihin lisätään vähintään 3 euron postituskulut. PDF-tiedostoihin ja kauneushoitolasta noudettuihin lahjakortteihin ei tule lähetyskuluja. 

Pääset halutessasi kassalla valitsemaan toisen toimitustavan. Toimitustavan valinta vaikuttaa tilauksen loppusummaan.
Huomaa, että lähetyskulut poistuvat vasta, kun olet kaupassa valinnut toimitustavaksi `Lahjakortti PDF-tiedostona` tai `Nouto kauneushoitolan myymälästä`.

Lahjakortit astuvat voimaan siitä kun laskun summa on kokonaisuudessaan maksettu. Lahjakorttien voimassaoloaika on 6/12kk.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-7 päivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Sähköpostitse lähetettävät lahjakortit lähetetään tilauksesta pääsääntöisesti arkena 1-2 vrk kuluessa. Postitse kirjeenä lähetettävät lahjakortit jätetään postin jaettavaksi tilauksesta pääsääntöisesti arkena 2-5 vrk kuluessa. Katso mahdolliset toimitusviivästykset Ajankohtaista -osiosta.

Myyjä ei vastaa mahdollisista postin jakelun viiveistä eikä asiakkaan/ostajan, myyjän tai kolmannen osapuolen inhimillisistä virheistä tai tietoliikenteen/sähköisten palveluiden virheistä. Mahdolliset virheet pyritään korjaamaan mahdollisimman pian.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Tuotteissamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n palautusoikeus siitä hetkestä lähtien, kun tilatut tuotteet on vastaanotettu. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi sähköpostilla).

Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön, myyntikelpoinen ja alkuperäispakkauksessaan.

Voimme pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes olemme saaneet tavaran takaisin tai kunnes olette osoittanut lähettäneenne tavaran takaisin.

Jos peruutatte tilauksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa.

Vastaamme tavaroiden palauttamiskustannuksista.

Lunastamaton paketti 

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit